loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
nick بازدید : 27 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)
چگونه فیس بوک از دختران ایرانی «حیا» را می گیرد+عکس   
ایجاد فضای غیر متعارف در این شبکه اجتماعی حتی با وجود قیلتر بودن این سایت باعث گروییدن روز افزون دختران و پسرانی به آن می شود که برای خودنمایی و فرار از تنهایی به هر وسیله ای چنگ می اندازند . 


به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در چند سال اخیر با عنوان نوسازی رسانه و با حربه های تبلیغاتی گسترده توانسته در میان ایرانیان طرفداران فراوانی را به دست بیاورد و سیاست گذاران و موسسان این سایت اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می کردند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ در ایران مشاهده کردیم که اطلاعیه بیشتر نا آرامی ها به سرعت با منتشر شدن در فیس بوک به تمامی حلقه های فتنه در تهران و دیگر شهر ها ارسال می شد .
بقیه در ادامه مطلب...

 

nick بازدید : 37 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

1f8e2533aeb1ed5ecf509379504bc566 واکنش دختران تهرانی در مورد متلک و لمس بدن

 

نتایج یک تحقیق دانشگاهی در تهران مشخص کرد که ۶۲ درصد زنان تهرانی در مقابل متلک‌های زننده سکوت می‌کنند.اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران در تحقیقی که به روش کمی و پرسش‌نامه در میان صدها زن جوان بین ۱۵ تا ۳۵ سال در مناطق شمالی و جنوبی شهر تهران انجام داده‌اند به این نتیجه رسیدند.


واکنش زنان نسبت به هر یک از انواع تعرض جالب‌توجه است. به طوریکه هرچه تعرض‌ها از حالت غیرفیزیکی خارج شده و به حالت فیزیکی نزدیک می‌شود عکس‌العمل‌ها نیز تند‌تر می‌شود. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که ۷۲٫۵(هفتادودو ونیم) درصد در مقابل نگاه‌های معنادار، ۶۲٫۵ (شصت‌و‌دو و نیم) درصد در مقابل متلک‌های زننده و ۱۲٫۵(دوازده‌ و نیم) درصد از زنان در مقابل لمس اعضای بدن سکوت می‌کنند. همه این‌ها در حالی است که بیش از ۶۰ درصد از زنان سابقه نوعی تعرض جنسی را داشته‌اند که شامل نگاه‌های معنادار، متلک‌های زننده و لمس اعضای بدن است.
این تحقیق با بررسی مسائلی همچون منطقه مسکونی، مدت زمانی که فرد بیرون از منزل سپری می‌کند، تأهل، سن و میزان آگاهی دادن توسط والدین به این نتیجه رسیده است که دو متغیر محل سکونت و میزان آگاهی دادن توسط والدین به طور مستقیم و فزاینده بر میزان احساس امنیت تاثیر دارد، به‌طوریکه افرادی که در شمال شهر زندگی می‌کنند و افرادی که در دوران کودکی به آنها آگاهی لازم داده شده باشد احساس امنیت بیشتری می‌کنند. همچنین سن بانوان بر روی احساس امنیت آنها هیچ تاثیری ندارد. اما در خصوص تاهل باید به این نکته اشاره کرد که زنان متاهل بیش از دختران مجرد احساس امنیت دارند.

nick بازدید : 42 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش سرّنیوز، در ماه های اخیر و با غفلت ارگانها و مسئولین انتظامی و فرهنگی، ناهنجاری های گسترده اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال بروز و شکل گیری است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 26 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

گروه اینترنتی ایران ناز
 

برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.

یکی از دلایل اصلی اضافه وزن، ورود مواد غذایی صنعتی به برنامه‌ غذایی مردم است.

مواد غذایی‌ای که در این مقاله معرفی می‌کنیم باعث کنترل قند خون شده و به شما احساس سیری طولانی مدتی می‌دهد. برای همین جلوی اشتها را گرفته و به لاغری و زیبایی اندام شما کمک می‌کند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 41 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش جام کشکول؛ در سفر رئیس جمهور روسیه به آلمان اتفاق جالبی افتاد. او که به همراه آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان مشغول بازدید از نمایشگاه هانوفر بود با صحنه ای باور نکردنی مواجه شد.

سه معترض عضو گروه های فمینیستی در اعتراض به بازداشت یکی از زنان فمینیست روسی جلوی رئیس جمهور روسیه عریان شدند.

آنها که با نوشتن کلمات زشت و ناپسند روی بدن خود قصد نزدیک شدن به پوتین را داشتند توسط محافظان بازداشت شدند.

روسیه از آلمان خواست تا این زنان را مجازات کند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 20 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

گروه اینترنتی ایران ناز

دویدن ورزش ساده است که نیاز به امکانات زیادی ندارد، انجام آن تنها نیاز به اراده و پشتکار دارد. انجام مداوم این ورزش فواید بسیاری برای سلامتی به همراه دارد.

جام کشکول؛ پایگاه اینترنتی انرژیکا، فایده اصلی و مهم دویدن را برشمرده است. می‌دانیم که ورزش برای سلامتی بسیار مفید است. از میان تمام ورزش‌ها، دویدن یکی از متداول‌ترین آن‌هاست که برای تناسب اندام و قوی‌شدن بدن توصیه شده است. آشنایی با فواید این رشته شاید به تنهایی گویای این باشد که چرا دوومیدانی را مادر ورزش‌ها نامیده‌اند.

دویدن 10 فایده مهم برای سلامتی دارد:
 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 23 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پلیس پایتخت طرح تشدید برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی تهران را از بعدازظهر پنجشنبه و همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموران پلیس پایتخت از بعدازظهر پنجشنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی طرح تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را در پارکها و اماکن تفریحی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

nick بازدید : 336 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند. به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.
عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 24 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

160807 بالای 30 سال بخوانند !

زمانی که در برنامه غذایی روزانه فرد به اندازه کافی مواد معدنی و به خصوص کلسیم وجود نداشته باشد، بدن کمبود این مواد را از استخوان ها فراهم می کند.
 
 
استخوان از دو نوع سلول ساخته می شود؛ نوع اول بافت استخوانی را می سازند تا کلسیم و سایر مواد معدنی را از جریان خون جذب کند.نوع دوم کلسیم را آزاد می کند تا امکان مصرف آن را برای سایر عملکردهای اساسی بدن فراهم کند .
 
زمانی که در برنامه غذایی روزانه فرد به اندازه کافی مواد معدنی و به خصوص کلسیم وجود نداشته باشد، بدن کمبود این مواد را از استخوان ها فراهم می کند. در نتیجه ذخیره کلسیم در استخوان ها کاهش می یابد.
 
روند رشد پوکی استخوان درمردان بسیار آهسته است ولی در سنین ۶۵ و ۷۵، زنان و مردان به یک نسبت تراکم استخوانی خود را از دست می دهند و نرخ کاهش حجم استخوان در آنها برابر است.
 
فرآیند پوکی استخوان در مردان از ۴۰ سالگی و در زنان از حدود ۳۰ سالگی آغاز می شود و پس از یائسگی شدت می یابد.
nick بازدید : 21 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

کاندیدای ریاست جمهوری ایران از آمریکا آمد!!

هوشنگ امیر احمدی که گفته یود می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود چند روز پیش وارد ایران شد!!

به گزارش اروم نیوز،هوشنگ امیراحمدی که اواخر سال گذشته اعلام کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ قصد کاندیداتوری دارد، درصدد است طی روزهای آتی با برخی شخصیت‌های سیاسی و همچنین برخی تشکل‌ها و برخی اساتید و نخبگان متمایل به غرب جلساتی داشته باشد.

تسنیم در گزارش خود می‌افزاید: بکارگیری برخی رسانه‌ها از جمله سایت‌های خبری به منظور گفتگو با وی و انتشار سخنان ساختارشکن وی نیز از جمله برنامه‌های هوشنگ امیراحمدی طی روزهای آتی خواهد بود. وی نزدیک به ۴۰ سال است که در آمریکا زندگی می‌کند و تابعیت این کشور را داراست.


منبع : پـرتـال پـدیـدا

nick بازدید : 55 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

23 کشف حجاب مینا لاکانی در VOA

 

 

 

مینا لاکانی، بازیگرسینما و تئاتر در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون، حجاب حاضر شده تا اهداف این شبکه ضد ایرانی را تامین کند.

وی در مصاحبه با این شبکه خود را مبرا از حزب بازی خواند ولی مدعی شد به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.

لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه سیاسی خوانده و تصورات ذهنی مبنی برتماس های مشکوک را مطرح کرد.
یاد آور می شود، مینا لاکانی در سال ۱۳۴۸ درتهران متولد شد و با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد.

پس از آن با فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه سینمائی خود را پشت سر گذاشت، با فیلم «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی حضور خود را در سینما تثبیت نمود.

2 1 کشف حجاب مینا لاکانی در VOA

nick بازدید : 21 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 


 

فال رنگ چشم

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ، چشم شما چه رنگی است؟ آیا می دانید که رنگ چشم شما ، رازهای پنهان درونتان را فاش می کند؟ شما میتوانید با توجه به رنگ چشم اطرافیانتان به برخی ویژگی های شخصیت آنها پی ببرید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

nick بازدید : 30 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

 


 

تقریبا همه ما این جمله را از پدر و مادر خود شنیده ایم که بهتر است بند و بساط بازی خود را جمع کرده و به پای درس و مشقمان برویم. در جایگاه مهم تحصیلات و اهمیت بالای آن شکی وجود ندارد. اما از سوی دیگر تحقیقات نیز نشان داده اند که بازی های کامپیوتری می توانند، سود های بسیاری را همراه خود داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مهمترین فواید بازی های کامپیوتری، نگاهی بندازیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 27 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
فرناز عبدلی طراح لباس برند «پوش» در ایران به دویچه وله می‌گوید ویژگی لباس‌های زنانه بهارانه سال ۹۲ خصوصیت کاربردی آنهاست. او می‌گوید: «من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه با محدودیت‌های خیلی زیادی زندگی می‌کنم، اصلی‌ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس‌هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن، زیبا باشند. مبنای کارمان طراحی لباس‌هایی بود که در خیابان قابل پوشیدن باشند.»اما به نظر مي رسد اين مانتو ها براي ترويج بي حجابي يا بد حجابي طراحي شده اند
مدل مانتو
بقیه در ادامه مطلب...
nick بازدید : 47 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

اخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ماموران وزارت اطلاعات و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی این اقدامات خنثی گردید و عوامل تشویق کننده آن در چند روز گذشته دستگیر شده اند.

یکی از خبرنگاران انقلاب نیوز با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر کردند.

این زن ضد دین که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده در صحبت کردن با خبرنگار انقلاب بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام وی مشخص شده که او زن است و اقدام به کشف کرده که با پیگیری و تعقیب کردنش بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.

این زن دستگیر شده که پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید و این زن و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.

تصاویر این زن خودفروخته و بی دین که اقدام به کشف حجاب در تهران کرده است:

nick بازدید : 29 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

با عرض تسلیت خدمت جامعه هنری ایران متاسفانه عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران درگذشت

http:///images/52269736480564803476.jpg

عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز 11 فروردین در کما بود، ظهر  ۱۲ فروردین‌ماه درگذشت.

به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت

عسل بدیعی متولد سال 1356 بود و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده بود.

منبع : خبرگزاری مهر

این خبر به تایید تمامی خبرگزاریهای داخلی و خارجی رسیده و اعلام شده است

اعضای بدن این هنرمند به درخواست خودش اهدا خواهد شد

nick بازدید : 27 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟

اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟

شیطان، نخستین کسى بود که بعضى کارها را مرتکب شد و پیش از او کسى آنها را انجام نداده بود. و آنها از این قرارند:

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 23 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

اتاق‌های مد برای ارائه بهترین مد های ایرانی ـ اسلامی با دوخت و کیفیت مناسب در دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود….

 

 

اجرای طرح پرنیا «به معنی پارچه حریر» با نگاه طراحی برند دانشجویی در دانشگاه‌ ها خبر داد و گفت: براساس این طرح، اتاق‌های مد برای ارائه بهترین مدهای ایرانی ـ اسلامی با دوخت و کیفیت مناسب در دانشگاه‌ ها ایجاد می‌شود.

فاطمه بلغانی با بیان این‌که درحال حاضر طرح عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها با رویکردها و شیوه‌های مختلفی همچون ارشادی، انضباطی و … اجرایی می‌شود، گفت: دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، در جهت تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس مجلس و در راستای همسان‌سازی پوشش دانشجویی با در نظر گرفتن سلیقه قشر جوان و رعایت الگوی اسلامی ـ ایرانی رویکرد خود را در این زمینه فرهنگی، ایجابی و ترویج مدهای ملی و بومی قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای ترویج مدهای ملی و بومی، موضوع‌ انتشار ژورنال‌های دانشجویی جهت نشر الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی – اسلامی با استفاده از طرح‌ها و سلایق مختلف بومی اهمیت بسزایی دارد.

بلغانی درخصوص شرایط کلی طرح‌ها و مدل‌های پوشش دانشجویی جهت نشر در ژورنال و ارائه آن در اتاق‌های مد دانشجویی دختران گفت: از جمله این شرایط می‌توان به انطباق با موازین شرعی حجاب اسلامی، بهره‌مندی اینگونه طرح‌ها از خلاقیت دانشجویان، انطباق بر فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، مدنظر قراردادن فصول و همچنین شرایط بومی هر منطقه اشاره کرد.

بلغانی افزود: در این طرح مدنظر قرار دادن زیبایی و خلاقیت در طراحی داخلی مزون در دانشگاه به سبک ایرانی ـ اسلامی، بهره‌مندی از بهترین و خلاق‌ترین دانشجویان و اساتید در رشته طراحی و دوخت لباس، درنظر داشتن قدرت خرید دانشجویان و ارائه این گونه مدها با قیمت بسیار مناسب مطرح است.

nick بازدید : 33 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

شبنم قلی خانی از ایران رفت

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 29 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

درگذشت سومین هنرمند ایرانی در سال جدید!

درگذشت سومین هنرمند ایرانی در سال جدید!

سید محمد حسین رحمتی از هنرمندان عکاس استان قم از دنیا رفت.

او در سال ۱۳۳۹ در قم متولد شد و عکاسی و نقاشی را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرد و علاوه بر عکس‌های شخصی، عکس‌هایی از مردم کوچه و بازار و طبیعت را به ثبت رساند.

یکی دو سال بعد عکاسی را به شکلی جدی‌تر دنبال کرد و در این دوره به مسائل اجتماعی و تاریخی علاقه‌مند شد.

این هنرمند عکاس، همزمان با انقلاب اسلامی با ساخت لابراتوار کوچکی در منزل، عکس‌هایی را که از قیام مردم ثبت کرده بود به ظهور رساند و بدست انقلابیون رساند.

گفته می‌شود عکس‌هایی که رحمتی از صحنه‌های مختلف تظاهرات به ثبت رسانده است از ماندگار‌ترین عکس‌های تاریخ انقلاب اسلامی است.

این هنرمند در اوایل انقلاب با شروع جنگ تحمیلی به ثبت و ضبط لحظات همت گماشت و از مناطق مختلف جنگی، روستایی و گوشه و کنار ایران عکس‌های ماندگاری را به ثبت رساند.

رحمتی در سال ۱۳۵۷ کانون عکاسان قم را تأسیس کرد و در ساماندهی فعالیت‌های عکاسی استان قم نقش مؤثری را ایفا کرد و هم‌زمان با این فعالیت‌ها تحصیلات خود را در رشته نقاشی تا مقطع کارشناسی ارشد دنبال کرد و با عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به تربیت دانشجویان در سالهای اخیر پرداخت.

او در این سال‌ها تلاش کرده بود تا با انتشار کتاب‌های عکس نسبت به ماندگاری این هنر و آثار تهیه شده اهتمام بورزد، از جمله این آثار می‌توان به «از مصاحبت آفتاب» شامل مستند عکاسی اجتماعی با موضوع جنگ ۸ ساله، «قم در انقلاب اسلامی ۱۳۵۷» کتاب عکس از رویدادهای انقلاب اسلامی در قم، «هنر موزاییک» معرفی و آموزش هنر موزاییک(معرق) ایران و جهان و «دیوارنگاری موزاییک» گزارشی مصور از طراحی و اجرای دیوار موزاییکی یادمان انقلاب و آزادی خرمشهر و نیز دو کتاب «آرایه های گچی» در آثار قم و «طراحی در فضای باز» را نیز در دست انتشار داشت.

سید محمد حسین رحمتی در اولین روزهای سال ۱۳۹۲ بر اثر ابتلاء به بیماری سرطان درگذشت.

******

حوزه هنری استان قم هم در پیامی ضایعه درگذشت سید محمد حسین رحمتی را به خانواده آن مرحوم و هنرمندان و هنردوستان تسلیت گفت.

 

منبع : ایسنا

nick بازدید : 25 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

چگونه با همسرمان صمیمی باشیم؟

چگونه با همسرمان صمیمی باشیم؟

دوست داشتن و عاشق یکدیگر بودن لزوما موجب سازگاری افراد نمی شود. برای داشتن یک رابطه سالم و رضایت بخش، گفت وگو لازم است. زوج ها نباید نسبت به این مساله بی اهمیت باشند؛ چرا که با حرف زدن بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف می شود. داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست. کلید موفقیت در روابط زناشویی بیان عواطف و احساسات واقعی و شفاف خود و بر زبان آوردن آنهاست. البته پیش از بیان احساسات باید خودمان از وجود آنها آگاه باشیم تا بتوانیم درباره آنها فکر کنیم. بیشتر زوج ها فکر می کنند که همیشه با هم در تماسند؛ اما واقعا چقدر زمان صرف عمیق تر کردن درکتان از طرف مقابل می کنید؟ داشتن مهارتهای ارتباطی قوی یکی از عوامل موثر در کنار هم ماندن زوج هاست.

nick بازدید : 22 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

چطور از افتادگی گونه‌ ها جلوگیری کنیم؟

چطور از افتادگی گونه‌ ها جلوگیری کنیم؟

گونه‌ ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد؛ بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، ورزش‌های زیر را به‌طور مرتب انجام دهید تا گونه‌ هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب، چهره شما جوان و شاداب باقی بماند.

البته توصیه می‌کنیم حین انجام این نرمش‌ها تنها باشید تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک درمی‌آورید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

جراحی زیبایی در زنان تهرانی !! (جدیدترین آمارها)

جراحی زیبایی در زنان تهرانی !! (جدیدترین آمارها)

مدرنیته، رشد سالمندی، فرد گرایی و افزایش تکنلوژی شرایطی را ایجاد کرده است که به قول جامعه شناسان امروز دیگر “بدن طبیعی” جای خود را به “بدن اجتماعی” داده است. همگان به ظواهر خود اهمیت می دهند و نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که زیبایی و ظاهر آراسته رابطه تنگاتنگی با اعتماد به نفس افراد در جامعه دارد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

افتتاح ترسناک ترین پل معلق جهان بر فراز یخچال طبیعی در سوئیس زیبایی های خاص خود را دارد.

این پل در ارتفاع 457 متری از سطح زمین که در واقع یک یخچال طبیعی است واقع شده و سوئیسی ها برای ساخت آن 1 میلیون پوند خرج کرده اند. طول این پل 100 متر بوده و عرض ان برای عبور یک متر تعیین شده است که در تصاویر مشاهده می کنید.

این پل لقب ترسناک ترین پل جهان را گرفته است و بر فراز کوههای آلپ و بر فراز 2743 متری از سطح دریا واقع شده است.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 33 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

اگرچه پزشک معالج او گفته این حادثه برای اولین بار در تاریخ طب مدرن روی داده ، اما تاریخ پزشکی نشان میدهد که این مورد یک پدیده نادر در دنیا می باشد. در گذشته نیز سابقه داشته است. مشکل پزشکان چگونگی ختم حاملگی است به شکلی که به کودک آسیب نرسد.

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

nick بازدید : 190 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

گلشیفته و کارگردان افغانی

 

عکسی از گلشیفته فراهانی و عتیق رحیمی کارگردان افغانی فیلم سنگ صبور به تازگی در تهران ریو ریو منتشر شده است.گرچه برهنه شدن گلشیفته موجی از اعتراض و نارحتی را میان ایرانی ها غیرتمند در پی داشت، با این حال تهران ریویو مدعیانه نوشت: سنگ صبور از مهم‌ترین فیلم‌های هنری فرانسوی اکران سال ۲۰۱۳ است. اما برای ما ایرانی‌ها این همه اتفاق نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 26 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)



نگاهی به اطراف خود بیندازید.
چند نفر از افراد دور و بر شما، شاد نیستند؟
چند نفر از آن‌ها لبخند بر لب دارند و واقعاً شاد هستند؟
اکثر افراد پیرامون ما شاد نیستند. چرا این‌گونه است؟
کجای راه را اشتباه رفته‌ایم که به اینجا رسیده‌ایم؟
من در محله ای بزرگ شدم که در آن هر روز صبح انسان‌ها با چهره ای غمگین از خانه های خود بیرون می آمدند و به سمت ایستگاه اتوبوس می‌رفتند. در ایستگاه به راحتی می‌توانستید جمع زیادی از این افراد را ببینید. بودن در کنار این افراد به من نکات ارزشمندی را آموخت. آموختم که چرا مردم شاد نیستند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

arosi احمدي نژاد به عروس زيرلفظي داد تا بله را گفت

دو زوج از عشایر در افتتاحیه‌ی نخستین جشنواره‌ی ملی «صدای عشایر» با گرفتن زیرلفظی محمود احمدی‌نژاد، پیمان زناشویی بستند.

 جشنواره‌ی ملی صدای عشایر عصر دیروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جمعی از نمایندگان مجلس، برخی استانداران، ۷۰ سفیر و دیپلمات خارجی و جمعی از اقوام عشایر آغاز به کار کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب..

nick بازدید : 33 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (1)

حمله به یکی از قضات دادسرای تهران

آفتاب: دادیار اظهارنظر یکی از دادسراهای تهران به طور ناگهانی با ضربات قمه مجروح شد.

فرهاد شهبازوار وکیل قاضی شرفی اظهارداشت: قاضی شرفی سه روز قبل از حادثه احساس می‌کرد که تحت تعقیب یک موتور سوار قرار دارد و حتی این موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز خبرداد.

وی افزود: ساعت ۱۱:۳۰ شب پانزدهم اسفندماه زمانی که قاضی شرفی به سمت منزلش در سعادت آباد در حرکت بود، دو نفر موتور سوار به وی حمله کرده و او را با قمه مجروح کردند.

شهبازوار تأکید کرد: قاضی شرفی گمان می‌کند که این حمله از سوی افرادی باشد که اخیراً به پرونده آنها در رابطه با جعل و کلاهبرداری رسیدگی کرده است.

وکیل قاضی شرفی تصریح کرد: وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و هنوز هم پس از گذشت چند روز قادر به حرکت نیست.

وی از برخورد نامناسب اداره آگاهی گلایه کرد و گفت: روز اولی که ما برای شکایت به آنجا رفتیم برخورد مناسبی را از پرسنل اداره آگاهی شاهد نبودیم که علیرغم اینکه دستور مستقیم بازپرس را به رئیس پلیس آگاهی تهران دادیم اما رسیدگی درستی را شاهد نبودیم.

شهبازوار در ادامه خاطرنشان کرد: دیروز به ما خبر دادند که برای شناسایی متهمین به اداره آگاهی مراجعه کنید البته بهتر بود که مامورین آگاهی برای انجام تحقیقات به منزل قاضی شرفی می‌آمدند نه اینکه از من بخواهند موکل خود را به آگاهی ببرم، به هرحال ایشان یک مقام قضائی است.

به گزارش فارس،وی در پایان تأکید کرد: مقامات مسئولی که بررسی پرونده‌های باندی را برعهده دارند باید در درج سوابق متهمین در بانک اطلاعاتی اداره آگاهی دقت لازم را داشته باشند ضمن اینکه نیروی انتظامی در کشف جرم و تحقیقات مقدماتی باید سریعتر عمل کند.

source: aftabnews.ir

nick بازدید : 25 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

جدیدترین فتوای خطیب عرب : همسرتان را طلاق دهید!

36890 6711 جدیدترین فتوای خطیب عرب : همسرتان را طلاق دهید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک شهروند عربستانی با برنامه “اسرار مخفی زناشویی” که یک خطیب عربستانی مشهور بنام”غازی شمری” مهمان آن بود تماس گرفت و پس از فتوای این خطیب،همسر خود را در این برنامه تلویزیونی طلاق داد!

 

به گزارش نامه به نقل از انتخاب ،  این خطیب در دفاع از کار خود گفت: او تماس گرفت و گفت که وضعیت مالی بسیار خوبی دارد اما همسرش اصرار دارد که به فعالیت کاری خود در زمینه آرایشگاه ادامه دهد.

او گفت که دو راه را به همسرش پیشنهاد داده که یا کار کند و یا در خانه بماند و از فرزندانمان مراقبت کند،۱۰ سال است این وضع را تحمل میکنم اما کار از فعالیت شغلی در شهر جده هم گذشت و ناگهان با من تماس گرفت و گفت من در فرودگاه هستم و برای انجام برخی امور کاری باید به ریاض پرواز کنم.

این خطیب گفت: این پدیده خطرناکی است و همسر باید مطیع شوهر باشد،من نیز به او گفتم همسرش را طلاق دهد و او هم اینکار را کرد،از فتوای خود پشیمان نیستم و آنرا از هم پاشیدن یک زندگی نمیدانم!

source: downloadaneh.com

nick بازدید : 39 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

مالک اوباما در ابتدا مردی بسیار خوب و مهربان بود، اما تغییر کرد. ازدواج با او بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود. او مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و بیشتر مواقع رذل و شرور است. او به دخترم تجاوز می‌کند. امیدوارم که دیگر اسمش را هم نشنوم.

مردم کنیا در حالی برای انتخاب رئیس جمهور، اعضای پارلمان و سنا، فرمانداران استان‌ها و اعضای مجمع تازه تاسیس استانی امروز (دوشنبه) به پای صندوق‌های رای رفته‌اند که در میان این نامزدها افراد نام آشنایی چون مالک اوباما دیده می‌شود.

برادر اوباما

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 115,698