loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
افشین کوشافر بازدید : 68 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (2)

چه بخواهیم و چه نخواهیم داشتن وزن مناسب یکی از پایه های زیبایی است. [FD:link0:FD] بیش از حد و چاقی، هر دو می توانند زیبایی تان را کم کنند و تناسب می تواند این زیبایی را به شما بازگرداند. هر چند رسیدن به وزن مناسب کار راحتی نیست اما به هیچ عنوان نشدنی نیست. نمی خواهیم از کاهش وزن و رژیم های جدید صحبت کنیم بلکه به نکته های جدیدی اشاره می کنیم که تحقیقات نشان داده اند می توانند در روند کاهش وزن به شما کمک کنند...

افشین کوشافر بازدید : 36 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

 

اسدالله عسگراولادي در مورد رفع تحريم‌ها گفت: اولین اتفاق‌هایی که رخ داده، این است که تحریم بانک‌ها و کشتیرانی ما را برداشته‌اند که البته با یک فاصله ۲ ماهه این تحریم‌ها به صورت کامل برداشته می‌شود.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "اسدالله عسگراولادی"، رئیس اتاق مشترک ایران و چین می‌گوید: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به آمریکا دیگر احساس فوریت و ضرورتی برای راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و آمریکا وجود ندارد. این در حالی است که پیش از این، عسگراولادی از معدود بازرگانان ایرانی بود که به دنبال راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و آمریکا بود و حتی گفته بود که برای این کار با رئیس‌جمهور ایران مذاکره می‌کند. 
افشین کوشافر بازدید : 22 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
خانواده "دانشجو" در عرصه آموزش عالی ایران همچنان خبرسازند. پس از کنار رفتن کامران دانشجو از وزارت علوم، این روزها زمزمه برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مطرح است. در این بین شایعات نیز پیرامون بورس شدن سارا دانشجو دختر کامران دانشجو از طریق غیر معمول به گوش می رسد. 


افشین کوشافر بازدید : 25 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

بانک صادرات ایران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود برای شعب مناطق جنوب و شرق شهر تهران و شهرستان های تابعه صرفاً برای انجام وظیفه در شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط به شرح زیر بـر اساس ضوابط آیین نامه ی استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه ، معاینات پزشکی و … بـا انعقاد قرارداد کار موقت دعوت بـه همکاری می نماید.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 32 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

بانک سامان در راستای توسعۀ دوایر خود و به‌منظور تکمیل کادر تخصصی و مجرب مورد نیاز، از نیروهای با پشتکار، خلاق و دارای انگیزه که واجد شرایط زیر نیز هستند، دعوت به همکاری می‌کند.

 

متن کامل این خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 22 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 

سرمربی تیم راه‌آهن گفت: فقط به خاطر حضور رویانیان از مراسم گلریزان خارج شدم.
 

 

به گزارش پارس، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: یکی دیگر از بازی‌های بسیار سخت‌مان را در پیش داریم. سپاهان در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و بازی‌های قبلی‌اش را با پیروزی و تساوی به پایان رسانده است. سپاهان تیم بسیار بزرگی است و مربی خیلی خوبی دارد و از باشگاه‌هایی است که از نظر مدیریتی حرف اول را می‌زند و امسال هم نتایج خوبی گرفته‌ است.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 24 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
مدیرکل روابط عمومی مخابرات گفت: اختلالات اینترنتی روزهای اخیر در برخی نقاط تهران رفع شده است.

داوود زارعیان اظهار داشت: از روز دوشنبه شاهد یک قطعی فیبر بودیم که به دنبال آن اختلالاتی در شبکه ما ایجاد شد که این اختلالات هم بیشتر مربوط به تهران بود و در شهرستان‌ها مشکلی نداشتیم.

وی به تسنیم گفت: در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در برخی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در ارتباط با پرداخت خسارت به کاربرانی که اینترنت آنها قطع بوده این گونه توضیح داد که بر اساس قوانین پرداخت خسارت دو وجه دارد که در وجه اول اگر مشکل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد این شرکت موظف به پرداخت خسارت به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت می‌شود و در مرحله بعد نیز این شرکت‌ها موظف به پرداخت جریمه به کاربران خود می‌شوند.

زارعیان در عین حال یادآور شد: اما در کل برای پرداخت خسارت باید SLA (تفاهم‌نامه سطح خدمات) نوشته شود که تاکنون این مساله انجام نشده و اگر این SLAها نوشته شود، ما می‌توانیم براساس آن‌ها عمل کنیم که اتفاقا عملیاتی شدن این مساله طرح خوبی هم خواهد بود.

افشین کوشافر بازدید : 32 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
عضویت در شبکه های اجتماعی خارجی از سال ها قبل در ایران با محدودیت هایی مواجه بوده و همواره به نوعی جلوی آن گرفته شده است.موضوعی که این روزها درباره سایت هایی مانند فیس بوک و یا یوتیوب هم صدق می کند.

پس از مشاهده علاقه کاربران به حضور در شبکه‌های اجتماعی خارجی، بسیاری تلاش کردند نسبت به طراحی و راه‌اندازی نمونه‌های داخلی و بومی این شبکه‌ها اقدام کنند.
 
در این میان گاه حتی برای نام گذاری این شبکه‌ها هم از همان اسامی مطرح دنیا استفاده شد و شبکه‌هایی مانند فیس بوک فارسی و یوتیوب ایرانی وارد عمل شد اما با این حال موضوع عضو بودن برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خارجی پابرجا است.
 
در چنین شرایطی هر از چندگاهی اخباری هم مبنی بر کاهش فیلترینگ و یا از فیلتر در آمدن این سایت‌ها مطرح می‌شود.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 27 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
کم کم به پایان سال 1391 نزدیک می شویم و تقویمی جدید برای روزهای سال نو لازم می شود.

در این مطلب می توانید سه مدل تقویم مربوط به سال 1392 را دانلود کنید.
تقویم اول یک تقویم همراه با تمام مناسبت ها و رویدادهای نجومی سال جدید است که با فرمت Pdf تهیه شده است. برگه های تقویم دوم عکس هایی از طبیعت و تقویم سوم برای علاقمندان به ماشین تهیه شده است.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
افشین کوشافر بازدید : 21 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
رئیس کمیسیون عمران مجلس امروز دوشنبه در گفتگو با مهر، گفته است که کل مبلغ کمک اقتصادی به اقشار کم‌درآمد در شب عید 5600 میلیارد تومان خواهد بود، ضمن اینکه دولت از هر منبعی که می‌تواند، این اعتبار را تامین خواهد کرد.
 
در همین حال، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور گفته است که 7 دهک درآمدی مشمول کمک جبرانی شب عید خواهند بود. حال با توجه به این دو اظهارنظر، می‌توان ارقام برآوردی از مبلغ کمک اقتصادی شب عید ( نقدی و غیرنقدی) بدست آورد.
 
در حال حاضر بیش از 74 میلیون ایرانی ماهانه یارانه نقدی 45500 تومانی را دریافت می‌کنند. 
 
براساس اعلام مسئولان دولتی، دولت ماهیانه حدود 3400 میلیارد تومان یارانه نقدی به ایرانیان پرداخت می‌کند.
 
حال اگر 7 دهک درآمدی به گفته احمدی نژاد مشمول کمک جبرانی شوند، تاکیدات قبلی دولتمردان نشان می‌دهد که حدود 62 میلیون نفر ( سناریوی اول) مشمول این نوع کمک خواهند شد.
 
حال اگر اعتبار 5600 میلیارد تومانی - مبلغ کل کمک اقتصادی- بین 62 میلیون ایرانی تقسیم شود، به هر ایرانی حدود 90 هزار تومان می‌رسد. در واقع کمک اقتصادی به هر ایرانی که جزو هفت دهک درآمدی است، حدود 90 هزار تومان خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر هر خانوار ایرانی را به طور متوسط 4 نفره درنظر بگیریم، کمک اقتصادی شب عید به هر خانوار حدود 360 هزار تومان می‌شود.
 
در همین حال، سناریوی دوم اینکه اگر اعتبار 5600 میلیارد تومانی بین 54 میلیون ایرانی که 70 درصد جمعیت کشور می‌شود، توزیع شود، حدود 104 هزار تومان کمک اقتصادی به هر نفر و 416 هزار تومان به هر خانوار - به طور متوسط چهارنفره- خواهد رسید.
 
به گفته محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری، کمک جبرانی به 7 دهک درآمدی اوخر بهمن ماه تا اوایل اسفندماه امسال پرداخت خواهد شد.
افشین کوشافر بازدید : 28 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا گفت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز در کیلومتر ۴۰ محور یزد به طبس در استان یزد یک دستگاه سواری سمند با یک‌ دستگاه تریلی ولوو برخورد می‌کند که در اثر این حادثه ۵ نفر از سرنشینان سمند فوت می‌کنند.
 
سرهنگ سلبی علت این حادثه‌ را پس از بررسی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ تریلی ولوو اعلام کرد و افزود: رانندگان توجه داشته باشند که در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی، ترمز ناگهانی و همچنین سبقت غیر مجاز حتماً خودداری کنند.

افشین کوشافر بازدید : 28 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

مرکز تفریحی رفاهی همای سعادت در ردیف های زیر استخدام مینماید.

  • مدیر رستوران و تالار پذیرایی،سه سال سابقه با لیسانس هتلداری و روابط عمومی بالا
  • سوپروایزر و میزبان حداقل فوق دیپلم هتلداری با روابط عمومی بالا و سه سال سابقه کار رستوران
  • سرآشپز(ایرانی و فرنگی) با ده سال سابقه
  • قناد با حداقل ده سال سابقه
  • کافی من

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب


 
افشین کوشافر بازدید : 25 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دبیر شورایعالی فضای مجازی از ارائه خدمات قانونی VPN در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح، اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند، می توانند تقاضای خود را اعلام کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 36 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش کهـــاد نیوز، شرق نوشت: دولت برای اجرای سریع‌تر مرحله دوم یارانه‌ها عجله دارد در حالی که مجلس مخالف اجرای شتابزده آن است. دولتیان از جلسه‌ای که پیش‌تر با حضور برخی اعضای هیات دولت و نمایندگان در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده برداشتی کرده‌اند که با تکذیب علی لاریجانی روبه‌رو شده است. رییس مجلس در پاسخ به این شایبه که مقام معظم رهبری، بر اجرای هرچه سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرده‌اند، گفت: «رهبری دستوری نداده‌اند.» قضیه از این قرار است که از دوهفته پیش جلسات شبانه‌ای بین مجلس و دولت به طور متناوب برگزار می‌شود که به غیر از روسای دو قوه مجریه و مقننه برخی از اعضای دو قوه هم شرکت دارند ...

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 115,683