loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
nick بازدید : 41 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش جام کشکول؛ در سفر رئیس جمهور روسیه به آلمان اتفاق جالبی افتاد. او که به همراه آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان مشغول بازدید از نمایشگاه هانوفر بود با صحنه ای باور نکردنی مواجه شد.

سه معترض عضو گروه های فمینیستی در اعتراض به بازداشت یکی از زنان فمینیست روسی جلوی رئیس جمهور روسیه عریان شدند.

آنها که با نوشتن کلمات زشت و ناپسند روی بدن خود قصد نزدیک شدن به پوتین را داشتند توسط محافظان بازداشت شدند.

روسیه از آلمان خواست تا این زنان را مجازات کند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 336 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند. به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.
عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 56 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

23 کشف حجاب مینا لاکانی در VOA

 

 

 

مینا لاکانی، بازیگرسینما و تئاتر در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون، حجاب حاضر شده تا اهداف این شبکه ضد ایرانی را تامین کند.

وی در مصاحبه با این شبکه خود را مبرا از حزب بازی خواند ولی مدعی شد به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.

لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه سیاسی خوانده و تصورات ذهنی مبنی برتماس های مشکوک را مطرح کرد.
یاد آور می شود، مینا لاکانی در سال ۱۳۴۸ درتهران متولد شد و با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد.

پس از آن با فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه سینمائی خود را پشت سر گذاشت، با فیلم «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی حضور خود را در سینما تثبیت نمود.

2 1 کشف حجاب مینا لاکانی در VOA

nick بازدید : 47 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

اخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ماموران وزارت اطلاعات و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی این اقدامات خنثی گردید و عوامل تشویق کننده آن در چند روز گذشته دستگیر شده اند.

یکی از خبرنگاران انقلاب نیوز با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر کردند.

این زن ضد دین که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده در صحبت کردن با خبرنگار انقلاب بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام وی مشخص شده که او زن است و اقدام به کشف کرده که با پیگیری و تعقیب کردنش بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.

این زن دستگیر شده که پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید و این زن و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.

تصاویر این زن خودفروخته و بی دین که اقدام به کشف حجاب در تهران کرده است:

nick بازدید : 29 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

با عرض تسلیت خدمت جامعه هنری ایران متاسفانه عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران درگذشت

http:///images/52269736480564803476.jpg

عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز 11 فروردین در کما بود، ظهر  ۱۲ فروردین‌ماه درگذشت.

به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت

عسل بدیعی متولد سال 1356 بود و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده بود.

منبع : خبرگزاری مهر

این خبر به تایید تمامی خبرگزاریهای داخلی و خارجی رسیده و اعلام شده است

اعضای بدن این هنرمند به درخواست خودش اهدا خواهد شد

nick بازدید : 33 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

شبنم قلی خانی از ایران رفت

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 29 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

درگذشت سومین هنرمند ایرانی در سال جدید!

درگذشت سومین هنرمند ایرانی در سال جدید!

سید محمد حسین رحمتی از هنرمندان عکاس استان قم از دنیا رفت.

او در سال ۱۳۳۹ در قم متولد شد و عکاسی و نقاشی را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرد و علاوه بر عکس‌های شخصی، عکس‌هایی از مردم کوچه و بازار و طبیعت را به ثبت رساند.

یکی دو سال بعد عکاسی را به شکلی جدی‌تر دنبال کرد و در این دوره به مسائل اجتماعی و تاریخی علاقه‌مند شد.

این هنرمند عکاس، همزمان با انقلاب اسلامی با ساخت لابراتوار کوچکی در منزل، عکس‌هایی را که از قیام مردم ثبت کرده بود به ظهور رساند و بدست انقلابیون رساند.

گفته می‌شود عکس‌هایی که رحمتی از صحنه‌های مختلف تظاهرات به ثبت رسانده است از ماندگار‌ترین عکس‌های تاریخ انقلاب اسلامی است.

این هنرمند در اوایل انقلاب با شروع جنگ تحمیلی به ثبت و ضبط لحظات همت گماشت و از مناطق مختلف جنگی، روستایی و گوشه و کنار ایران عکس‌های ماندگاری را به ثبت رساند.

رحمتی در سال ۱۳۵۷ کانون عکاسان قم را تأسیس کرد و در ساماندهی فعالیت‌های عکاسی استان قم نقش مؤثری را ایفا کرد و هم‌زمان با این فعالیت‌ها تحصیلات خود را در رشته نقاشی تا مقطع کارشناسی ارشد دنبال کرد و با عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به تربیت دانشجویان در سالهای اخیر پرداخت.

او در این سال‌ها تلاش کرده بود تا با انتشار کتاب‌های عکس نسبت به ماندگاری این هنر و آثار تهیه شده اهتمام بورزد، از جمله این آثار می‌توان به «از مصاحبت آفتاب» شامل مستند عکاسی اجتماعی با موضوع جنگ ۸ ساله، «قم در انقلاب اسلامی ۱۳۵۷» کتاب عکس از رویدادهای انقلاب اسلامی در قم، «هنر موزاییک» معرفی و آموزش هنر موزاییک(معرق) ایران و جهان و «دیوارنگاری موزاییک» گزارشی مصور از طراحی و اجرای دیوار موزاییکی یادمان انقلاب و آزادی خرمشهر و نیز دو کتاب «آرایه های گچی» در آثار قم و «طراحی در فضای باز» را نیز در دست انتشار داشت.

سید محمد حسین رحمتی در اولین روزهای سال ۱۳۹۲ بر اثر ابتلاء به بیماری سرطان درگذشت.

******

حوزه هنری استان قم هم در پیامی ضایعه درگذشت سید محمد حسین رحمتی را به خانواده آن مرحوم و هنرمندان و هنردوستان تسلیت گفت.

 

منبع : ایسنا

nick بازدید : 34 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

اگرچه پزشک معالج او گفته این حادثه برای اولین بار در تاریخ طب مدرن روی داده ، اما تاریخ پزشکی نشان میدهد که این مورد یک پدیده نادر در دنیا می باشد. در گذشته نیز سابقه داشته است. مشکل پزشکان چگونگی ختم حاملگی است به شکلی که به کودک آسیب نرسد.

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

nick بازدید : 191 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

گلشیفته و کارگردان افغانی

 

عکسی از گلشیفته فراهانی و عتیق رحیمی کارگردان افغانی فیلم سنگ صبور به تازگی در تهران ریو ریو منتشر شده است.گرچه برهنه شدن گلشیفته موجی از اعتراض و نارحتی را میان ایرانی ها غیرتمند در پی داشت، با این حال تهران ریویو مدعیانه نوشت: سنگ صبور از مهم‌ترین فیلم‌های هنری فرانسوی اکران سال ۲۰۱۳ است. اما برای ما ایرانی‌ها این همه اتفاق نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 33 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (1)

حمله به یکی از قضات دادسرای تهران

آفتاب: دادیار اظهارنظر یکی از دادسراهای تهران به طور ناگهانی با ضربات قمه مجروح شد.

فرهاد شهبازوار وکیل قاضی شرفی اظهارداشت: قاضی شرفی سه روز قبل از حادثه احساس می‌کرد که تحت تعقیب یک موتور سوار قرار دارد و حتی این موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز خبرداد.

وی افزود: ساعت ۱۱:۳۰ شب پانزدهم اسفندماه زمانی که قاضی شرفی به سمت منزلش در سعادت آباد در حرکت بود، دو نفر موتور سوار به وی حمله کرده و او را با قمه مجروح کردند.

شهبازوار تأکید کرد: قاضی شرفی گمان می‌کند که این حمله از سوی افرادی باشد که اخیراً به پرونده آنها در رابطه با جعل و کلاهبرداری رسیدگی کرده است.

وکیل قاضی شرفی تصریح کرد: وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و هنوز هم پس از گذشت چند روز قادر به حرکت نیست.

وی از برخورد نامناسب اداره آگاهی گلایه کرد و گفت: روز اولی که ما برای شکایت به آنجا رفتیم برخورد مناسبی را از پرسنل اداره آگاهی شاهد نبودیم که علیرغم اینکه دستور مستقیم بازپرس را به رئیس پلیس آگاهی تهران دادیم اما رسیدگی درستی را شاهد نبودیم.

شهبازوار در ادامه خاطرنشان کرد: دیروز به ما خبر دادند که برای شناسایی متهمین به اداره آگاهی مراجعه کنید البته بهتر بود که مامورین آگاهی برای انجام تحقیقات به منزل قاضی شرفی می‌آمدند نه اینکه از من بخواهند موکل خود را به آگاهی ببرم، به هرحال ایشان یک مقام قضائی است.

به گزارش فارس،وی در پایان تأکید کرد: مقامات مسئولی که بررسی پرونده‌های باندی را برعهده دارند باید در درج سوابق متهمین در بانک اطلاعاتی اداره آگاهی دقت لازم را داشته باشند ضمن اینکه نیروی انتظامی در کشف جرم و تحقیقات مقدماتی باید سریعتر عمل کند.

source: aftabnews.ir

nick بازدید : 30 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

راه دانشجو: ژاکلین سابوریدو تا ۲۱ سالگی یک دختر زیبا و سالم بود اما یک تصادف همه زندگی او را نابود کرد. نام او که حالا قهرمان مبارزه با بی‌احتیاطی در رانندگی شده است میان ۲۰ نفری قرار دارد که در جهان منتظر انجام عمل پیوند صورت برای بازگشت به زندگی هستند.

nick بازدید : 23 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

این پسر در دستشویی داخل یک هتل پاهایش را شست و مشغول خشک کردن پاهایش با دستگاه بود که مسئولین هتل او را در دوربین کار گذاشته شده در دستشویی مشاهده کرده و می آیند او از دستشویی بیرون می اندازند

حرکت عجیب یک پسر در دستشویی یک هتل!! عکس

nick بازدید : 29 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
یک بسیجی آمر به معروف شب گذشته به دلیل تذکر به اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفته و به شدت مجروح شد…
 
 
فان مهر : پنج نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم، شب گذشته به دلیل امر به معروف و نهی از منکر امیر حسین وظیفه، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، وی را به شدت از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی که دیشب در حال عبور از منطقه سعادت آباد تهران متوجه تجمع و ایجاد مزاحمت پنج نفر از اراذل و اوباش که در حالت مستی مزاحم نوامیس مردم شده بودند،‌ می‌شود به آنها تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که به همین دلیل به‌صورت شدیدی از سوی این پنج نفر مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش این دانشجوی بسیجی در حال حاضر در بیمارستان بقیه‌الله(عج) بستری است.
 
منبع:فان مهر
nick بازدید : 29 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

تاکنون حدود 80 درصد از فیلمبرداری فیلم  انجام شده و روز گذشته کارگردان و تنی چند از عوامل اصلی فیلم  «فرزند چهارم» که این روزها مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس های مربوط به این فیلم در صحرای  کالاری آفریقا هستند، از حادثه سقوط هواپیما جان سالم به در بردند.

 

گروه تولید «فرزند چهارم» که از حدود یک ماه پیش برای فیلمبرداری صحنه های خارج از کشور راهی آفریقا شده بودند، در طی فیلمبرداری صحنه های هوایی مربوط به سکانس فینال این فیلم، به دلیل نقص فنی هواپیمای ملخ داری که کارگردان و گروه فیلمبرداری را در خود جای داده بود دچار سانحه شدند که خوشبختانه جز برخی جراحات سطحی آسیب عمده ای به هیچ یک از اعضای گروه وارد نیامد.

 

 

 سقوط هواپیمای بازیگران ایرانی+عکس
افشین کوشافر بازدید : 43 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (1)

ماری که داخل یک رایانه در دبیرستان دخترانه‌ای در طرقبه لانه کرده بود، ساعتی این مدرسه را به هم ریخت.رئیس دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طرقبه گفت: این مار که به علت گرم شدن زود هنگام هوا از خواب زمستانی بیدار شده بود، با ورود به این مدرسه در داخل صفحه نمایش یک رایانه لانه کرده بود که جمعی از دانش آموزان این دبیرستان با حس کردن صدایی از داخل رایانه و دیدن قسمتی از دم مار وحشت زده شدند و انتشار این خبر، دبیرستان 300 نفری را به هم ریخت.

آقای صفری افزود: پس از اعلام این خبر به آتش نشانی طرقبه، ماموران در محل حاضر شدند و مار را از داخل رایانه بیرون آوردند.
وی اضافه کرد : آغاز فصل گرما در مناطق دارای آب و هوای گرم و خشک یکی از دلایل ورود برخی از حیوانات و جانوران ازجمله انواع مارها و خزندگان به مناطق شهری و مسکونی است به صورتی که آمار مشاهده این حیوانات و خزندگان در منازل مسکونی شهروندان و روستاییان شهرستان طرقبه در حال افزایش است.
طرقبه در شهرستان طرقبه - شاندیز و از ییلاقات اطراف مشهد است.

افشین کوشافر بازدید : 28 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا گفت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز در کیلومتر ۴۰ محور یزد به طبس در استان یزد یک دستگاه سواری سمند با یک‌ دستگاه تریلی ولوو برخورد می‌کند که در اثر این حادثه ۵ نفر از سرنشینان سمند فوت می‌کنند.
 
سرهنگ سلبی علت این حادثه‌ را پس از بررسی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ تریلی ولوو اعلام کرد و افزود: رانندگان توجه داشته باشند که در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی، ترمز ناگهانی و همچنین سبقت غیر مجاز حتماً خودداری کنند.

افشین کوشافر بازدید : 45 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام روش‌های کلاهبرداری شبکه ماهواره ای مهاجر از بینندگانش خواست تا از شرکت در مسابقات پیامکی شبکه‌های فارسی زبان بدون مجوز خودداری کنند. رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت :به دنبال بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد، اخیرا شبکه تلویزیونی مهاجر در برنامه‌های خود اقدام به پخش مسابقه به صورت زیر نویس نموده و از شرکت کنندگان می خواهد پاسخ‌های خود را به دو شماره اعلام شده پیامک کنند.سرهنگ محمدی افزود:پس از آن خانمی از طریق تلفن همراه باشرکت کنندگان در مسابقه تماس برقرار کرده و عنوان می دارد که مخاطب در مسابقه برنده شده است و می بایستی مبلغ دویست و شش هزار و 666 ریال به شماره حساب ذکر شده واریز کند.وی تصریح کرد: سپس این افراد از سادگی مخاطب سوء استفاده و بعداز مدتی با شگردهای متقلبانه مجدد اعلام می دارند مبلغ نهصد و شصت و شش هزارو 666 ریال دیگر را از طریق پاکت به کد پستی عنوان شده ارسال کنند و نهایتا از پاسخ دادن خودداری و بدین گونه از مخاطبان خود کلاهبرداری می کنند.این مقام آگاه در پایان ضمن اشاره به تاثیرمخرب ماهواره بر افکار، باورها و گرایش‌های انسان به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با اینگونه تبلیغات و افراد احتیاط کرده و فریب وعده‌های دروغ آنان را نخورند و این را بدانند که کلاهبرداران در پی کسب سود و منفعت همواره با ترفندهای مختلف از مردم خصوصا افراد ساده لوح و زود باور جامعه اقدام به کلاهبرداری می کنند.
درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 853
  • بازدید کلی : 115,737