loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
افشین کوشافر بازدید : 24 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
مدیرکل روابط عمومی مخابرات گفت: اختلالات اینترنتی روزهای اخیر در برخی نقاط تهران رفع شده است.

داوود زارعیان اظهار داشت: از روز دوشنبه شاهد یک قطعی فیبر بودیم که به دنبال آن اختلالاتی در شبکه ما ایجاد شد که این اختلالات هم بیشتر مربوط به تهران بود و در شهرستان‌ها مشکلی نداشتیم.

وی به تسنیم گفت: در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در برخی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در ارتباط با پرداخت خسارت به کاربرانی که اینترنت آنها قطع بوده این گونه توضیح داد که بر اساس قوانین پرداخت خسارت دو وجه دارد که در وجه اول اگر مشکل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد این شرکت موظف به پرداخت خسارت به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت می‌شود و در مرحله بعد نیز این شرکت‌ها موظف به پرداخت جریمه به کاربران خود می‌شوند.

زارعیان در عین حال یادآور شد: اما در کل برای پرداخت خسارت باید SLA (تفاهم‌نامه سطح خدمات) نوشته شود که تاکنون این مساله انجام نشده و اگر این SLAها نوشته شود، ما می‌توانیم براساس آن‌ها عمل کنیم که اتفاقا عملیاتی شدن این مساله طرح خوبی هم خواهد بود.

افشین کوشافر بازدید : 32 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
عضویت در شبکه های اجتماعی خارجی از سال ها قبل در ایران با محدودیت هایی مواجه بوده و همواره به نوعی جلوی آن گرفته شده است.موضوعی که این روزها درباره سایت هایی مانند فیس بوک و یا یوتیوب هم صدق می کند.

پس از مشاهده علاقه کاربران به حضور در شبکه‌های اجتماعی خارجی، بسیاری تلاش کردند نسبت به طراحی و راه‌اندازی نمونه‌های داخلی و بومی این شبکه‌ها اقدام کنند.
 
در این میان گاه حتی برای نام گذاری این شبکه‌ها هم از همان اسامی مطرح دنیا استفاده شد و شبکه‌هایی مانند فیس بوک فارسی و یوتیوب ایرانی وارد عمل شد اما با این حال موضوع عضو بودن برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خارجی پابرجا است.
 
در چنین شرایطی هر از چندگاهی اخباری هم مبنی بر کاهش فیلترینگ و یا از فیلتر در آمدن این سایت‌ها مطرح می‌شود.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 27 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
کم کم به پایان سال 1391 نزدیک می شویم و تقویمی جدید برای روزهای سال نو لازم می شود.

در این مطلب می توانید سه مدل تقویم مربوط به سال 1392 را دانلود کنید.
تقویم اول یک تقویم همراه با تمام مناسبت ها و رویدادهای نجومی سال جدید است که با فرمت Pdf تهیه شده است. برگه های تقویم دوم عکس هایی از طبیعت و تقویم سوم برای علاقمندان به ماشین تهیه شده است.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
افشین کوشافر بازدید : 25 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دبیر شورایعالی فضای مجازی از ارائه خدمات قانونی VPN در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح، اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند، می توانند تقاضای خود را اعلام کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند.

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 29 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)
تبلت آندرویدی و فوق باریک Xperia Tablet Z با ضخامت 6.9 میلی‌متر و در اندازه 10.1 اینچ از سوی شرکت ژاپنی سونی رونمایی شد.


به گزارش کهاد نيوز ، این تبلت با داشتن صفحه نمایش فول اچ دی، تراشه چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro و دوربین 8.1 مگاپیکسلی Exmor R، از مدل قدیمی‌تر Xperia Tablet S سونی پیشرفته‌تر است.
از دیگر مشخصه‌های این محصول، رم دو گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 32 گیگابایتی است که در یک تبلت مدل بالا یا دستگاه‌های قابل حمل امروزی استاندارد است و برخلاف تبلت‌ 10 اینچی گوگل، امکان توسعه حافظه با کارت میکرو اس دی را دارد. همچنین از فن‌آوری‌های ارتباطی LTE و NFC پشتیبانی می‌کند.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که تبلت Xperia Tablet Z، شبیه مدل بزرگ‌تر گوشی‌های‌ Xperia Z سونی بوده و مانند این تلفن هوشمند، ضدآب و ضدغبار است.
این تبلت با داشتن ضخامت 6.9 میلی‌متر، باریک‌تر از تبلت آی‌پد مینی اپل است که 7.2 میلی‌متر ضخامت دارد و صفحه‌ 10.1 اینچی و وزن 495 گرمی، استفاده از آن را بسیار راحت ساخته است.
به گزارش سی نت نیوز، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این تبلت در دست نیست.

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 876
  • بازدید کلی : 115,760