loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
افشین کوشافر بازدید : 69 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (2)

چه بخواهیم و چه نخواهیم داشتن وزن مناسب یکی از پایه های زیبایی است. [FD:link0:FD] بیش از حد و چاقی، هر دو می توانند زیبایی تان را کم کنند و تناسب می تواند این زیبایی را به شما بازگرداند. هر چند رسیدن به وزن مناسب کار راحتی نیست اما به هیچ عنوان نشدنی نیست. نمی خواهیم از کاهش وزن و رژیم های جدید صحبت کنیم بلکه به نکته های جدیدی اشاره می کنیم که تحقیقات نشان داده اند می توانند در روند کاهش وزن به شما کمک کنند...

افشین کوشافر بازدید : 34 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

سلام به تمام بازدیدکنندگان محترم سایت کهاد

دوستان بخاطر وقفه ای که در به روز کردن مطالب سایت بوجود آمد عذر می خواهیم. ی جورایی مربوط به مسئله ی اینترنت و ... می شد. مشکلمون حل شد. ایشالا جبران می کنیم ...

با ما باشید ....

nick بازدید : 21 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 


 

فال رنگ چشم

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ، چشم شما چه رنگی است؟ آیا می دانید که رنگ چشم شما ، رازهای پنهان درونتان را فاش می کند؟ شما میتوانید با توجه به رنگ چشم اطرافیانتان به برخی ویژگی های شخصیت آنها پی ببرید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

nick بازدید : 30 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

 


 

تقریبا همه ما این جمله را از پدر و مادر خود شنیده ایم که بهتر است بند و بساط بازی خود را جمع کرده و به پای درس و مشقمان برویم. در جایگاه مهم تحصیلات و اهمیت بالای آن شکی وجود ندارد. اما از سوی دیگر تحقیقات نیز نشان داده اند که بازی های کامپیوتری می توانند، سود های بسیاری را همراه خود داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مهمترین فواید بازی های کامپیوتری، نگاهی بندازیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

جراحی زیبایی در زنان تهرانی !! (جدیدترین آمارها)

جراحی زیبایی در زنان تهرانی !! (جدیدترین آمارها)

مدرنیته، رشد سالمندی، فرد گرایی و افزایش تکنلوژی شرایطی را ایجاد کرده است که به قول جامعه شناسان امروز دیگر “بدن طبیعی” جای خود را به “بدن اجتماعی” داده است. همگان به ظواهر خود اهمیت می دهند و نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که زیبایی و ظاهر آراسته رابطه تنگاتنگی با اعتماد به نفس افراد در جامعه دارد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

افتتاح ترسناک ترین پل معلق جهان بر فراز یخچال طبیعی در سوئیس زیبایی های خاص خود را دارد.

این پل در ارتفاع 457 متری از سطح زمین که در واقع یک یخچال طبیعی است واقع شده و سوئیسی ها برای ساخت آن 1 میلیون پوند خرج کرده اند. طول این پل 100 متر بوده و عرض ان برای عبور یک متر تعیین شده است که در تصاویر مشاهده می کنید.

این پل لقب ترسناک ترین پل جهان را گرفته است و بر فراز کوههای آلپ و بر فراز 2743 متری از سطح دریا واقع شده است.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 25 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

جدیدترین فتوای خطیب عرب : همسرتان را طلاق دهید!

36890 6711 جدیدترین فتوای خطیب عرب : همسرتان را طلاق دهید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک شهروند عربستانی با برنامه “اسرار مخفی زناشویی” که یک خطیب عربستانی مشهور بنام”غازی شمری” مهمان آن بود تماس گرفت و پس از فتوای این خطیب،همسر خود را در این برنامه تلویزیونی طلاق داد!

 

به گزارش نامه به نقل از انتخاب ،  این خطیب در دفاع از کار خود گفت: او تماس گرفت و گفت که وضعیت مالی بسیار خوبی دارد اما همسرش اصرار دارد که به فعالیت کاری خود در زمینه آرایشگاه ادامه دهد.

او گفت که دو راه را به همسرش پیشنهاد داده که یا کار کند و یا در خانه بماند و از فرزندانمان مراقبت کند،۱۰ سال است این وضع را تحمل میکنم اما کار از فعالیت شغلی در شهر جده هم گذشت و ناگهان با من تماس گرفت و گفت من در فرودگاه هستم و برای انجام برخی امور کاری باید به ریاض پرواز کنم.

این خطیب گفت: این پدیده خطرناکی است و همسر باید مطیع شوهر باشد،من نیز به او گفتم همسرش را طلاق دهد و او هم اینکار را کرد،از فتوای خود پشیمان نیستم و آنرا از هم پاشیدن یک زندگی نمیدانم!

source: downloadaneh.com

nick بازدید : 26 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: بیشترین سایت های مراجعه کننده در ایران ، سایت های سیاسی و در مرحله دوم سایت های خبری هستند.

ˈسید سعید رضا عاملیˈ در گفت و گو با یرنا افزود: سایت های علمی، سایت های جست وجوکننده مقالات و در مرحله بعد سایت های دینی به ترتیب بیشترین مراجعه کاربران را به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: امروزه محیط فضای مجازی به عنوان محیط دوم زندگی افراد، امکانات بی شماری برای ارتباط افراد در سراسر جهان ایجاد کرده است و تمامی حوزه های تجاری، آموزش، پژوهش، فرهنگ و سلامت را تحت تاثیر قرار داده و این در حالی است که انسان ها و نهادها قادرند اطلاعات، ایده ها و اندیشه های خود را برای استفاده دیگران در این محیط قرار دهند.

این پژوهشگر یادآور شد : تلاش برای بهره بردای مناسب از فضای مجازی اصلی مهم در گسترش استفاده از این فضا در کشوراست و هم اکنون تضارب آرا در این محیط به سرعت در حال گسترش است.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: این فضا هم اکنون اهرم قدرتمندی در نزد کشورهای توسعه یافته برای ادامه فشار بر کشورهای مستقل و سلطه بر جهان تبدیل شده است.

وی افزود : هم اکنون این نگرانی در بین کشورهای سلطه جو وجود دارد که جمهوری اسلامی ایران – که در استفاده از فضای مجازی یکی از کشورها با رشد فزاینده است – بتواند با ایجاد انسجام و وحدت رویه نسبت به اعمال مدیریت صحیح و علمی توام با تولید و ارایه محتوای لازم اقدام کند.

nick بازدید : 30 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)
snake&girls-[Diazpam.ir]-3
 
متولدین ماههای سال مار
اژدر مار! مراقب حلقه های او و ضربات مهلکش باشید! فروردین
افعی! او وفادار و قابل اعتماد است؛ اما جذابیتش غیر قابل انکار است. اردیبهشت
مار پرشور و هیجان! او دمدمی مزاج ترین مارهاست. خرداد
مار خواب آلود! او تن به هر کاری نمی دهد. باید تکانی به او داد! تیر
مار فعال! او موجودی بی نظیر و بسیار متعادل است. مرداد
مار زنگی! قواعد بازی را خیلی خوب بلد است و می داند چگونه از آنها استفاده کند. شهریور
این مار مودب تر از آن است که بتواند درستکار باشد! مراقب باشید در چنبره اش گرفتار نشوید. زیرا ممکن است مسحور او شوید. مهر
افعی شهوت انگیز!این همان ماری است که حوا را برای گاز زدن به سیب اغوا کرد! آبان
مار مصمم! او به اهدافش خواهد رسید؛ اما زیاد جذاب نیست. آذر
مار اندیشمند! او کمی خیال پرداز و آرمانی؛ اما بسیار هوشیار است. دی
مار مرموز! او می تواند غیب بین و در احضار ارواح واسطه خوبی باشد. بهمن
مار ماهی! به شدت خوددار، آرام و متین است.

اسفند

nick بازدید : 29 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

افسر افشار نادری جامعه شناس معتقد   است: «آرایش زنان خواسته ای مرد انه است اما زنان ایرانی به دلایل مختلف اعتماد به نفس کافی ندارند   و به همین دلیل بیشتر آرایش می کنند  .» گفت وگو با این جامعه شناس با استناد   به تحقیقات او د  رباره مصرف بالای لوازم آرایش د  ر ایران انجام شد  ه است…

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

nick بازدید : 31 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

به شکل سنتی، اپل به دلیل ذات ساده و طبیعت سهل انگارانه محصولاتش، اغلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را در آمارگیری و نظرسنجی ها به خود اختصاص می داده است. اما نظرسنجی های تازه نشان می دهد که آخرین اسمارت فون این شرکت نتوانسته به خوبی از پس رقیبانش برآید.

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 868
  • بازدید کلی : 115,752