loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
افشین کوشافر بازدید : 36 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

 

اسدالله عسگراولادي در مورد رفع تحريم‌ها گفت: اولین اتفاق‌هایی که رخ داده، این است که تحریم بانک‌ها و کشتیرانی ما را برداشته‌اند که البته با یک فاصله ۲ ماهه این تحریم‌ها به صورت کامل برداشته می‌شود.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "اسدالله عسگراولادی"، رئیس اتاق مشترک ایران و چین می‌گوید: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به آمریکا دیگر احساس فوریت و ضرورتی برای راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و آمریکا وجود ندارد. این در حالی است که پیش از این، عسگراولادی از معدود بازرگانان ایرانی بود که به دنبال راه‌اندازی اتاق مشترک ایران و آمریکا بود و حتی گفته بود که برای این کار با رئیس‌جمهور ایران مذاکره می‌کند. 
افشین کوشافر بازدید : 22 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
خانواده "دانشجو" در عرصه آموزش عالی ایران همچنان خبرسازند. پس از کنار رفتن کامران دانشجو از وزارت علوم، این روزها زمزمه برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مطرح است. در این بین شایعات نیز پیرامون بورس شدن سارا دانشجو دختر کامران دانشجو از طریق غیر معمول به گوش می رسد. 


nick بازدید : 21 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

کاندیدای ریاست جمهوری ایران از آمریکا آمد!!

هوشنگ امیر احمدی که گفته یود می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود چند روز پیش وارد ایران شد!!

به گزارش اروم نیوز،هوشنگ امیراحمدی که اواخر سال گذشته اعلام کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ قصد کاندیداتوری دارد، درصدد است طی روزهای آتی با برخی شخصیت‌های سیاسی و همچنین برخی تشکل‌ها و برخی اساتید و نخبگان متمایل به غرب جلساتی داشته باشد.

تسنیم در گزارش خود می‌افزاید: بکارگیری برخی رسانه‌ها از جمله سایت‌های خبری به منظور گفتگو با وی و انتشار سخنان ساختارشکن وی نیز از جمله برنامه‌های هوشنگ امیراحمدی طی روزهای آتی خواهد بود. وی نزدیک به ۴۰ سال است که در آمریکا زندگی می‌کند و تابعیت این کشور را داراست.


منبع : پـرتـال پـدیـدا

nick بازدید : 39 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

مالک اوباما در ابتدا مردی بسیار خوب و مهربان بود، اما تغییر کرد. ازدواج با او بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود. او مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و بیشتر مواقع رذل و شرور است. او به دخترم تجاوز می‌کند. امیدوارم که دیگر اسمش را هم نشنوم.

مردم کنیا در حالی برای انتخاب رئیس جمهور، اعضای پارلمان و سنا، فرمانداران استان‌ها و اعضای مجمع تازه تاسیس استانی امروز (دوشنبه) به پای صندوق‌های رای رفته‌اند که در میان این نامزدها افراد نام آشنایی چون مالک اوباما دیده می‌شود.

برادر اوباما

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 29 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین لبنان، محمود احمدی نژاد پس از قرائت نامش، از جایگاه خود به سمت تابوت چاوز رفت. در این هنگام احمدی نژاد با تشویق گرم حضار روبه رو شد. قبل از احمدی نژاد، الکساندر لوکاشینکو رئیس جمهور بلاروس نیز به همراه فرزند کوچکش، در سوی دیگر تابوت حاضر شده بود. رئیس جمهور ایران در این مراسم کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید بر تن داشت و شال مشکی رنگی را به دور گردنش انداخته بود.

احمدی نژاد هنگام ایستادن کنار تابوت چاوز، بر تابوت وی بوسه زد. پس از چند دقیقه ایستادن درکنار تابوت چاوز و زمزمه کلماتی زیر لب، دوباره بر تابوت بوسه زد. دستش را به نشانه ایستادگی، مشت کرده بالا گرفت و سپس به سمت جایگاه خود بازگشت. او در هنگام نشستن در صندلی اش، اشک های خود را با شال مشکی اش پاک کرد.رئیس جمهور بارها در هنگام مراسم نیز اشک های خود را پاک کرد. احمدی نژاد در ردیف نخست حاضران در مراسم رسمی تشییع جنازه چاوز و در کنار لوکاشینکو و رائول کاسترو (رهبر کوبا) در کلیسا نشسته بود. تابوت چاوز با پرچم بزرگ ونزوئلا پوشانده شده بود. بیش از 30 نفر از سران کشورها و دیگر مقامات ارشد خارجی در این مراسم حاضر بودند.

بوسه احمدی نژاد بر تابوت چاوز/ عکس

غم رفتن چاوز برای من مانند از دست دادن برادر سنگین است

وی پس از ورود به فرودگاه كاراكاس به منظور شركت در مراسم خاكسپاری هوگو چاوز در جمع خبرنگاران نیز اظهار کرده بود: چاوز تجلی روح آزادیخواهی و عدالت طلبی ملت های آمریكای لاتین بود. او مرد بزرگی بود كه از دل ملت های منطقه متولد شده و یك بار دیگر شخصیت واقعی ملت های آمریكای لاتین را به عرصه ظهور و بروز رسانید. احمدی نژاد خاطرنشان كرد: از دست دادن این مرد بزرگ كه دوست صمیمی همه ملت ها بود، برای من غم سنگینی است و مانند از دست دادن برادری مهربان، شجاع و حكیم است.

 

منبع : سيمرغ

افشین کوشافر بازدید : 36 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش کهـــاد نیوز، شرق نوشت: دولت برای اجرای سریع‌تر مرحله دوم یارانه‌ها عجله دارد در حالی که مجلس مخالف اجرای شتابزده آن است. دولتیان از جلسه‌ای که پیش‌تر با حضور برخی اعضای هیات دولت و نمایندگان در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده برداشتی کرده‌اند که با تکذیب علی لاریجانی روبه‌رو شده است. رییس مجلس در پاسخ به این شایبه که مقام معظم رهبری، بر اجرای هرچه سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرده‌اند، گفت: «رهبری دستوری نداده‌اند.» قضیه از این قرار است که از دوهفته پیش جلسات شبانه‌ای بین مجلس و دولت به طور متناوب برگزار می‌شود که به غیر از روسای دو قوه مجریه و مقننه برخی از اعضای دو قوه هم شرکت دارند ...

متن کامل خبر در ادامه مطلب ...

افشین کوشافر بازدید : 25 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دادگاه کیفری در الجزایر جمعه عبدالمالک دروکدال رهبر سازمان القاعده در کشورهای مغرب اسلامی و ده فرد مسلح دیگر را به اتهام دست داشتن در حمله انتحاری دسامبر دو هزار و هفت در الجزیره به اعدام محکوم کرد.
دروکدال ملقب به «ابومصعب عبدالودود» و شش نفر دیگر که همگی آنها متواری هستند به صورت غیابی به اعدام محکوم شدند.
چهار متهم حاضر در این جلسه دادگاه نیز به اعدام محکوم شدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزیره ، در دو حمله انتحاری در یازدهم دسامبر دو هزار و هفت که به مجلس قانون اساسی در پایتخت الجزایر و کمیسیون عالی امور آوارگان سازمان ملل متحد انجام شد بیست و شش نفر کشته و یکصد و هفتاد و هفت نفر دیگر زخمی شدند.
دروکدال در سالهای دو هزار و نه و دو هزار و دوازده نیز به علت دست داشتن در حملاتی به ویژه در الجزیره به صورت غیابی به اعدام محکوم شده بود.
بر اساس یادداشتی که الجزایر آن را در سال هزار و نهصد و نود و سه امضا کرده است حکم اعدام در این کشور اجرا نمی شود.
دروکدال مهندس و متولد هزار و نهصد و هفتاد و یک در منطقه مفتاح الجزایر است و در افغانستان نیز مبارزه کرده است.
وی در سال دو هزار و چهار رهبری یک گروه سلفی را برعهده گرفت و این گروه در سال دو هزار و شش پس از پیوستن به سازمان القاعده به سازمان القاعده در مغرب اسلامی تبدیل شد.
افشین کوشافر بازدید : 22 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
همزمان با دومین سالگرد انقلاب مردم تونس، نخستین نشریۀ شیعیان این کشور با عنوان "الصحوة التونسیة" روز دوشنبۀ گذشته (14 ژانویه) منتشر شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، هشام البوعبیدی سردبیر این هفته نامه، در بارۀ اهداف انتشار آن اظهار داشت: حضور شیعیان در تونس، سابقۀ تاریخی طولانی دارد و ما نیز گرایش خود را به این مذهب پنهان نمی کنیم و در نشریۀ خود به دنبال ایجاد تنوع و چندصدایی و دوری از "جزم اندیشی" در عرصۀ رسانه در تونس هستیم.
 
وی تصریح کرد: نشریه ما درصدد ترویج طایفه گرایی نبوده، بلکه همه را به وحدت و همگرایی دعوت می کند.
 
این نشریه که در عنوان آغازین، خود را "هفته نامه مستقل و فراگیر" معرفی کرده، عبارت قرآنی "الحق احقُّ أن  یُتّبَع" (حق، سزاوارتر است که از آن پیروی کنند) را شعار خود قرار داده است.
درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 790
  • بازدید کلی : 115,674