loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
nick بازدید : 25 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

چگونه با همسرمان صمیمی باشیم؟

چگونه با همسرمان صمیمی باشیم؟

دوست داشتن و عاشق یکدیگر بودن لزوما موجب سازگاری افراد نمی شود. برای داشتن یک رابطه سالم و رضایت بخش، گفت وگو لازم است. زوج ها نباید نسبت به این مساله بی اهمیت باشند؛ چرا که با حرف زدن بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف می شود. داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست. کلید موفقیت در روابط زناشویی بیان عواطف و احساسات واقعی و شفاف خود و بر زبان آوردن آنهاست. البته پیش از بیان احساسات باید خودمان از وجود آنها آگاه باشیم تا بتوانیم درباره آنها فکر کنیم. بیشتر زوج ها فکر می کنند که همیشه با هم در تماسند؛ اما واقعا چقدر زمان صرف عمیق تر کردن درکتان از طرف مقابل می کنید؟ داشتن مهارتهای ارتباطی قوی یکی از عوامل موثر در کنار هم ماندن زوج هاست.

nick بازدید : 22 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

همیشه این پرسش برای انسان ها وجود دارد که جنس مقابلشان از چه ویژگی هایی خوششان می آید و از چه خصوصیاتی بدشان می آید. شاید پاسخ قطعی برای این پرسش وجود نداشته باشد؛ ولی بر اساس تجربه چیزهایی می شود گفت که در این گزارش به برخی از ویژگی های منفی مردان اشاره می شود

 

 

   بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 30 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 


برای داشتن سعادت و آرامش مطلوب در زندگی زناشویی، ارتباط سالم و سازنده میان زن و مرد، نیاز اصلی است و حرف اول را می‌زند. اما در بعضی موارد از ارتباطات زناشویی موانعی بر سر راه قرار می گیرد که البته رفع آنها تنها به خود همسران بستگی دارد و کاملاً دو طرفه است. در این ایمیل به بیان و بررسی برخی از آنها می پردازیم :

 


بقیه در ادامه مطلب..

 

nick بازدید : 24 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می‌تواند روی زندگی مشترک‌تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک‌تان را بیشتر کند. اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می‌کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. تا زمانی که با این احساسات درونی‌تان جمله‌ای نسازید و همسرتان را از آن‌ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک‌تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی‌دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه‌ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا‌تر شوید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 28 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

آشنایی با تفاوت های جنسیتی مهارت است. تا به حال فکر کرده اید که به عنوان یک زن چه چیزهایی باید در مورد ویژگی های جنسیتی همسرتان بدانید؟

نوبتی هم باشد حالا دیگر نوبت آقایان است که بروند زیر ذره بین و در مورد ویژگی های روانشناختی آنها برای خانم ها بگوییم. معمولا خانم ها می گویند ما یک سرزمین ناشناخته ایم که آقایان در مورد ما چیزی نمی دانند اما احتمالا با خواندن این مطلب متوجه می شوید سرزمین ذهن آقایان هم چندان برای تان شناخته شده نبوده است.


یادتان باشد دانستن این تفاوت های جنسیتی مانع خیلی از دعواهای بی مورد میان همسران می شود و به آنان کمک می کند اختلاف های شان را بهتر مدیریت کنند. پس این شما و این بعضی چیزهایی که می خواستید در مورد مردان بدانید اما روی آن را نداشتید از خودشان بپرسید

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 25 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

هن لباس لکم و انتم لباس لهن"

"زنان لباس شما مردان هستند و شما مردان نیز لباس آنها(زنان)هستید."(بقره/187 )


اندیشیدن در آیه ها و روایت ها نشانگر آن است که خداوند مرد و زن را به گونه ای آفریده است که یکدیگر را کامل کنند و یک شکل زیبایی از ترکیب عقل و عاطفه را به نمایش بگذارند.

آیه مزبور با مثال لباس،مکمل بودن مرد و زن نسبت به یکدیگر را آموزش می دهد.اگر زن صرفا" عاطفه باشد نمی تواند لباس مناسب برای مرد باشد.چون قامت روح مرد با عقل در آمیخته است لباس از جنس عاطفه برای پوشاندن قامتی که عقل در آن غلبه دارد کوتاه است.بنابراین می توان نتیجه گرفت که زن،عاطفه ی عاقل باید داشته باشد تا قامت مرد را بپوشاند.همین طور این اصل در مورد مردان نیز صدق می کند.اگر مردان صرفا" عقل باشند نمی توانند با برخورد صرفا" عقلانی برای قامت روح آمیخته به عواطف زن لباس مناسب باشند.چرا که بخشی از قامت شخصیت زن عریان می ماند،پس مرد باید عقل و عاطفه را دارا باشد تا نقش لباس را برای زن ایفا کند.بدون تردید عاطفه عاقل و عقل مهربان به راحتی با هم کنار می آیند و زندگی شیرین و منطقی می سازند.

بیندیشید

1 ـ لحظه ای یا لحظاتی را که با عصبانیت و خشونت با همسرتان رفتار کردید،به خاطر آورید.آیا از این رفتار خود نتیجه سودمندی برای زندگی خود به دست آوردید.یا نتیجه دیگری گرفتید؟

2 ـ چرا در زندگی مشترک عشق کافی نیست بلکه باید از عقل نیز مدد گرفت؟

3 ـ چرا عقل و منطق به تنهایی نمی تواند زندگی را شیرین و آرام بخش کند؟

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 793
  • بازدید کلی : 115,677