loading...
Kehad.ir
آخرین اخبار استخدامی
nick بازدید : 27 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)
چگونه فیس بوک از دختران ایرانی «حیا» را می گیرد+عکس   
ایجاد فضای غیر متعارف در این شبکه اجتماعی حتی با وجود قیلتر بودن این سایت باعث گروییدن روز افزون دختران و پسرانی به آن می شود که برای خودنمایی و فرار از تنهایی به هر وسیله ای چنگ می اندازند . 


به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در چند سال اخیر با عنوان نوسازی رسانه و با حربه های تبلیغاتی گسترده توانسته در میان ایرانیان طرفداران فراوانی را به دست بیاورد و سیاست گذاران و موسسان این سایت اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می کردند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ در ایران مشاهده کردیم که اطلاعیه بیشتر نا آرامی ها به سرعت با منتشر شدن در فیس بوک به تمامی حلقه های فتنه در تهران و دیگر شهر ها ارسال می شد .
بقیه در ادامه مطلب...

 

nick بازدید : 37 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

1f8e2533aeb1ed5ecf509379504bc566 واکنش دختران تهرانی در مورد متلک و لمس بدن

 

نتایج یک تحقیق دانشگاهی در تهران مشخص کرد که ۶۲ درصد زنان تهرانی در مقابل متلک‌های زننده سکوت می‌کنند.اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران در تحقیقی که به روش کمی و پرسش‌نامه در میان صدها زن جوان بین ۱۵ تا ۳۵ سال در مناطق شمالی و جنوبی شهر تهران انجام داده‌اند به این نتیجه رسیدند.


واکنش زنان نسبت به هر یک از انواع تعرض جالب‌توجه است. به طوریکه هرچه تعرض‌ها از حالت غیرفیزیکی خارج شده و به حالت فیزیکی نزدیک می‌شود عکس‌العمل‌ها نیز تند‌تر می‌شود. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که ۷۲٫۵(هفتادودو ونیم) درصد در مقابل نگاه‌های معنادار، ۶۲٫۵ (شصت‌و‌دو و نیم) درصد در مقابل متلک‌های زننده و ۱۲٫۵(دوازده‌ و نیم) درصد از زنان در مقابل لمس اعضای بدن سکوت می‌کنند. همه این‌ها در حالی است که بیش از ۶۰ درصد از زنان سابقه نوعی تعرض جنسی را داشته‌اند که شامل نگاه‌های معنادار، متلک‌های زننده و لمس اعضای بدن است.
این تحقیق با بررسی مسائلی همچون منطقه مسکونی، مدت زمانی که فرد بیرون از منزل سپری می‌کند، تأهل، سن و میزان آگاهی دادن توسط والدین به این نتیجه رسیده است که دو متغیر محل سکونت و میزان آگاهی دادن توسط والدین به طور مستقیم و فزاینده بر میزان احساس امنیت تاثیر دارد، به‌طوریکه افرادی که در شمال شهر زندگی می‌کنند و افرادی که در دوران کودکی به آنها آگاهی لازم داده شده باشد احساس امنیت بیشتری می‌کنند. همچنین سن بانوان بر روی احساس امنیت آنها هیچ تاثیری ندارد. اما در خصوص تاهل باید به این نکته اشاره کرد که زنان متاهل بیش از دختران مجرد احساس امنیت دارند.

nick بازدید : 42 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش سرّنیوز، در ماه های اخیر و با غفلت ارگانها و مسئولین انتظامی و فرهنگی، ناهنجاری های گسترده اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال بروز و شکل گیری است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 23 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پلیس پایتخت طرح تشدید برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی تهران را از بعدازظهر پنجشنبه و همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموران پلیس پایتخت از بعدازظهر پنجشنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی طرح تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را در پارکها و اماکن تفریحی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

nick بازدید : 27 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
فرناز عبدلی طراح لباس برند «پوش» در ایران به دویچه وله می‌گوید ویژگی لباس‌های زنانه بهارانه سال ۹۲ خصوصیت کاربردی آنهاست. او می‌گوید: «من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه با محدودیت‌های خیلی زیادی زندگی می‌کنم، اصلی‌ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس‌هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن، زیبا باشند. مبنای کارمان طراحی لباس‌هایی بود که در خیابان قابل پوشیدن باشند.»اما به نظر مي رسد اين مانتو ها براي ترويج بي حجابي يا بد حجابي طراحي شده اند
مدل مانتو
بقیه در ادامه مطلب...
nick بازدید : 23 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

اتاق‌های مد برای ارائه بهترین مد های ایرانی ـ اسلامی با دوخت و کیفیت مناسب در دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود….

 

 

اجرای طرح پرنیا «به معنی پارچه حریر» با نگاه طراحی برند دانشجویی در دانشگاه‌ ها خبر داد و گفت: براساس این طرح، اتاق‌های مد برای ارائه بهترین مدهای ایرانی ـ اسلامی با دوخت و کیفیت مناسب در دانشگاه‌ ها ایجاد می‌شود.

فاطمه بلغانی با بیان این‌که درحال حاضر طرح عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها با رویکردها و شیوه‌های مختلفی همچون ارشادی، انضباطی و … اجرایی می‌شود، گفت: دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، در جهت تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس مجلس و در راستای همسان‌سازی پوشش دانشجویی با در نظر گرفتن سلیقه قشر جوان و رعایت الگوی اسلامی ـ ایرانی رویکرد خود را در این زمینه فرهنگی، ایجابی و ترویج مدهای ملی و بومی قرار داده است.

وی تصریح کرد: برای ترویج مدهای ملی و بومی، موضوع‌ انتشار ژورنال‌های دانشجویی جهت نشر الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی – اسلامی با استفاده از طرح‌ها و سلایق مختلف بومی اهمیت بسزایی دارد.

بلغانی درخصوص شرایط کلی طرح‌ها و مدل‌های پوشش دانشجویی جهت نشر در ژورنال و ارائه آن در اتاق‌های مد دانشجویی دختران گفت: از جمله این شرایط می‌توان به انطباق با موازین شرعی حجاب اسلامی، بهره‌مندی اینگونه طرح‌ها از خلاقیت دانشجویان، انطباق بر فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، مدنظر قراردادن فصول و همچنین شرایط بومی هر منطقه اشاره کرد.

بلغانی افزود: در این طرح مدنظر قرار دادن زیبایی و خلاقیت در طراحی داخلی مزون در دانشگاه به سبک ایرانی ـ اسلامی، بهره‌مندی از بهترین و خلاق‌ترین دانشجویان و اساتید در رشته طراحی و دوخت لباس، درنظر داشتن قدرت خرید دانشجویان و ارائه این گونه مدها با قیمت بسیار مناسب مطرح است.

nick بازدید : 28 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

arosi احمدي نژاد به عروس زيرلفظي داد تا بله را گفت

دو زوج از عشایر در افتتاحیه‌ی نخستین جشنواره‌ی ملی «صدای عشایر» با گرفتن زیرلفظی محمود احمدی‌نژاد، پیمان زناشویی بستند.

 جشنواره‌ی ملی صدای عشایر عصر دیروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جمعی از نمایندگان مجلس، برخی استانداران، ۷۰ سفیر و دیپلمات خارجی و جمعی از اقوام عشایر آغاز به کار کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب..

nick بازدید : 33 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

حجت الاسلام سید محمدرضا تاج الدینی ظهر امروز پنجشنبه در ارتباط مستقیم تلفنی با همایش تجلیل از پیشگامان تولید ملی افزود:سال ۹۱ در عین حال که یکی از سخت ترین سال ها برای ایران اسلامی بود ولی با عنایات خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ؛ توطئه های استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی می شود.

وی افزود:استکبار جهانی که می خواهد ایران اسلامی را در کل جهان ، سرافکنده نشان دهد آرزوی خود را به گور خواهد برد و مردم ایران با همدلی با مسئولان و همت فعالان اقتصادی ، خواهند توانست تمامی مشکلات خود را حل کنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: سال ۹۲ ، سال شکوفایی بیشتر اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود و تمامی این مشکلات ، حل خواهد شد بطوریکه ایران اسلامی خواهد توانست نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان ، حرف اول را بزند.

معاون ریاست جمهوری همچنین گفت: یکی از اصلی ترین رویکردهای دولت، در مدت باقی مانده عمر خود ، اهمیت دادن مضاغف به مقوله تولید است.وی در پایان بر اهمیت افزایش فعالیت صنعتگران در حوزه تولید تاکید کرد و صنعتگران جهاد اقتصادی را مبارزان جنگ اقتصادی نامید.

 

منبع : سيمرغ

nick بازدید : 25 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

سال 91 با تمام فراز و نشیب های اقتصادی خود کمتر از دو هفته دیگر به پایان می رسد و مردم بدون در نظر گرفتن این فراز و نشیب ها بر اساس سنت دیرینه ایرانیان به این روزها به دنبال خریدهای شب عید هستند.

البته امسال به واسطه نوسان بازار ارز و تاثیر آن بر بیشتر بازارها مردم برای خرید شب عید خود کمی بیشتر دقت نظر به خرج می دهند و با مدیریت بیشتری وارد بازارها می شوند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 32 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

سردار موسی کمالی گمانه زنی های مربوط به طرح سرباز جانشین را از اساس تکذیب کرد و در این باره گفت: این طرح به نوعی استثمار فرد است و بر اساس آن افرادی که توانایی مالی دارند، می توانند به سربازی نرفته و به جای آنان افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردار نیستند، برای چندین بار به سربازی اعزام شوند.

وی با اشاره به طرح این موضوع در مجلس ششم، اظهارکرد: خوشبختانه این طرح در آن زمان نیز تصویب نشد و در حال حاضر نیز چنین موضوعی صحت ندارد و ستادکل نیز با آنان مخالف است.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح همچنین در مورد معافیت آن دسته از مشمولانی که دارای فرزند صغیر بوده و همسرشان فوت شده نیز گفت: این افراد تا زمانی که ازدواج نکرده اند، از خدمت سربازی معاف خواهند بود.

وی در مورد آن دسته از مشمولانی که با فرزند صغیر از همسر خود جدا شده اند نیز گفت: این افراد باید به سربازی بروند و معافیتی به آنان تعلق نمی گیرد.

 

منبع : سيمرغ

nick بازدید : 28 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

نتخاب: گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می کند! این نشریه فرانسوی نیز در مقاله ای در مورد گلشیفته می نویسد: «بازیگری که با ایران مبارزه می کند.»

golshifte-53ges-150x150
بقیه در ادامه صفحه...
nick بازدید : 30 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

حضور و برنده شدن فیلم بدون مجوز “پرده” از جعفر پناهی گرچه به عنوان حاشیه ای بزرگ تر از متن، برای جشنواره برلین گران تمام شد اما این مراسم یک حاشیه دیگر هم داشت.

IMG12195469
بقیه در ادامه مطلب...
nick بازدید : 32 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

دلیل عدم تمایل دختران به ازدواج چیست؟

 

چرا برخی خانمها تمایلی به ازدواج ندارند؟

در یک آمارگیری جدید که در آن از ۱۰۵ زن شرکت‌کننده درمورد تمایل به ازدواج سوال شده بود، نتیجه از این قرار بود:

 

۴۵ درصد دوست داشتند ازدواج کنند

۴۵ درصد دوست نداشتند ازدواج کنند

۱۰ درصد تصمیمی در این رابطه نداشتند

 

۴۵ درصدی که تمایلی به ازدواج نداشتند، دلایل خود را اینطور عنوان کرده بودند:

 

بقیه در ادامه مطلب...

nick بازدید : 31 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

پایگاه خبری فرهنگی نیاز روز - یک کارشناس فرهنگی با بیان این که وضعیت حجاب و عفاف در شأن دانشگاه‌های کشور نیست، گفت: نتایج یک پژوهش مشخص کرد عده‌ای از دختران دانشجو معتقدند اگر حجاب کامل داشته باشند در جمع دوستان پذیرفته نمی‌شوند بنابراین به بی حجابی رو می‌آورند.

.مسئولان فرهنگی کشور پس از یک دهه خواب غفلت، ناگهان خود را در برابر موجی از بد حجابی و در بعضی نقاط تهران بی حجابی و گاها فساد جنسی علنی در سطح شهر مواجه دیدند.

حجاب در دانشگاه

 

بقیه در ادامه مطلب....

درباره ما
وبسایت کهــاد جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران دنیای مجازی راه اندازی گردیده و تلاش خود را در جهت رفع نیازهای کاربران در تمام زمینه های علمی ، آموزشی، فرهنگی، هنر و ... انجام می دهد. امید است ما را با نظرات ارزشمند خود در جهت ارائه خدمات بهتر یاری نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 115,705